DoneCMS
8th

از ثبت آثار خود با دریافت ایمیل تاییدیه مطمئن شوید؛ اطلاعیه مهم جهت ثبت‌نام قطعی آثار در جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران

8th

دبیرخانه هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران اعلام کرد: ارسال فرم و ثبت بازی جهت شرکت در جشنواره، تنها پس از فشردن دکمه «ارسال نهایی فرم» و دریافت ایمیل تاییدیه و کد پیگیری، قطعی می‌شود.
براساس این گزارش، متقاضیان حضور در جشنواره طبق روال معمول باید فرم ثبت‌نام را پر کنند. با توجه به این که هر تیم یا شرکت بازی‌سازی ممکن است بیش از یک اثر به جشنواره ارسال کنند، امکان ثبت‌ چند بازی در همان فرم وجود دارد. به این ترتیب که متقاضیان مشخصات بازی را ثبت کرده و روی دکمه «ثبت بازی» کلیک کرده و سپس بازی بعدی خود را ثبت می‌کنند

اما همان طور که در فرم ثبت‌نام نیز توضیح داده شده، کلیک روی دکمه ثبت بازی برای ارسال نهایی فرم کافی نیست و ثبت‌نام قطعی، پس از ثبت بازی، با کلیک بر روی دکمه «ثبت نهایی فرم» در انتهای صفحه انجام می‌گیرد. 
جهت تایید نهایی ارسال موفقیت‌آمیز فرم نیز، یک ایمیل حاوی کد پیگیری برای ثبت‌نام کنندگان ارسال می‌شود. بنابراین در صورتی که ایمیل تاییدیه برای شما ارسال نشده است به این معنی خواهد بود که ثبت اثر موفقیت آمیز نبوده است. لذا بایستی مجددا نسبت به ثبت اثر خود اقدام نمایید. همچنین بازی‌سازانی که قصد دارند نسبت به ثبت اثر خود اطمینان حاصل کنند می‌توانند با شماره 88860923-021 دبیرخانه جشنواره تماس حاصل نمایند.


.تمام حقوق برای سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای محفوظ می‌باشد