DoneCMS
8th

برگزاری دو کارگاه آموزشی هم‌زمان با فراخوان «طراحی شخصیت جشنواره بازی‌های ویدئویی»/ مهلت دریافت آثار تمدید نمی‌شود

8th

در پی فراخوان «طراحی شخصیت اصلی جشنواره بازی‌های ویدئویی ایران»، دو کارگاه آموزشی «طراحی شخصیت برای ویدئو گیم (دیجیتال)» و «طراحی کاراکتر» در دانشگاه‌های هنر و تهران برگزار شد.
 


 

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، امین شهیدی عضو شورای سیاست‌گذاری هشتمین جشنواره بازی‌های ویدئویی تهران در این باره توضیح داد: فراخوانی برای طراحی شخصیت جشنواره منتشر شد و در پی آن، شورای سیاست‌گذاری تصمیم گرفت هم‌زمان با این فراخوان دو کارگاه آموزشی در دانشگاه‌های کشور برپا کند.
 


 

وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها این بود که اولا موضوع فراخوان در سطح جامعه دانشگاهی بیش از پیش اطلاع‌رسانی شده و هم این که از این فرصت استفاده شود تا ارزش افزوده‌ای در بحث آموزش برای دانشجویان و علاقه‌مندان این حوزه ایجاد شود.
 


 

شهیدی گفت: سهیل دانش‌اشراقی کارگاه طراحی کاراکتر را در دانشگاه هنر و فراز شانیار کارگاه طراحی شخصیت برای ویدئو گیم (دیجیتال) را در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار کرد. هر دو این افراد از اساتید برجسته طراحی شخصیت به حساب می‌آیند و همان طور که انتظار می‌رفت استقبال بسیار خوبی از این دو کارگاه صورت گرفت. همچنین از طریق اینستاگرام نیز 10ها نفر به صورت زنده از این رویدادها استفاده کردند.
 


 

عضو شورای سیاست‌گذاری هشتمین جشنواره بازی‌های ویدئویی تهران با بیان این که آخرین فرصت ارسال آثار طراحی شخصیت جشنواره بازی‌های ویدئویی، پایان آذرماه است گفت: با توجه به این که این فراخوان یک بار تمدید شده و اختتامیه جشنواره در اسفندماه است، عملا امکان تمدید مجدد مهلت دریافت آثار وجود ندارد و هنرمندان تنها تا پایان آذرماه برای مشارکت در این مسابقه فرصت دارند.
 


 

شهیدی ادامه داد: قرار است به طرح‌های برتر به ترتیب 5، 3 و یک میلیون تومان جایزه تعلق گیرد.
 


 

براساس این گزارش برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.


.تمام حقوق برای سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای محفوظ می‌باشد